Ryhmäliikunnan tuntikuvaukset | Sipoon Syke

Ryhmäliikunnan tuntikuvaukset

Sipoon Sykkeeltä löydät monipuolisen valikoiman erilaisia ryhmäliikuntatunteja. Tutustu tuntivalikoimaan tästä.

Combat&Core 45

Tehokas, sykettä nostava ja paljon kaloreita kuluttava treeni koostuu erilaisista itsepuolustuslajien lyönti- ja potkusarjoista, joita tehdään musiikin säestyksellä. Tunti alkaa lämmittelyllä, jossa käydään läpi ohjelmassa käytettäviä lyöntejä ja potkuja. Opit tekemään liikkeet turvallisesti ja hallitusti ennen varsinaista treeniosuutta. Jokainen lyönti- ja potkusarja tehdään molemmille puolille, oikealle ja vasemmalle, jolloin kehoa rasitetaan tasapuolisesti. Lopputunnista treenataan keskivartalon lihaksia monipuolisin liikkein. Super hauskaa ja hikistä menoa! Haasta itsesi mukaan taisteluun! Tunnin kesto 45 min.

Core Flow 60

Tällä tunnilla vahvistetaan keskivartaloa monipuolisin liikkein. Core Flow sopii niin aloittelijoille kuin jo pitkään liikuntaa harrastaneille treenaajille. Tunnin tavoitteena on keskivartalon vahvistamisen lisäksi parantaa ryhtiä, kehittää tasapainoa ja kehonhallintaa. Kesto 60 min.

Dance 45

Tanssillinen tunti jossa hiukan haastavampiakin koreografioita. Hikeä ja hyvää fiilistä aivan varmasti!

EasySpin 60

Peruskestävyys-tunti, joka sopii hyvin myös ensikertalaiselle. Kovempien tuntien ehdon peruspilari. Helppoa mutta hikistä!

Energy Flow 60

Energy flow yhdistää hengityksen rytmittämän virtaavan liikkeen kehoa vahvistaviin ja avaaviin jooga-asentoihin.Kun haluat nauttia energisöivästä joogaharjoituksesta vailla suorittamisen tai pakottamisen tunnetta, tämä tunti tarjoaa juuri sitä. Bonuksena kehonhallinta, voima, kestävyys, liikkuvuus sekä tasapaino kehittyvät, ja mielen liikkeet rauhoittuvat.

Flow Jooga 60

Flow jooga on virtaavin liikkein tapahtuvaa työskentelyä asanoiden eli jooga-asentojen parissa.
Tunnilla tehdään sarja, jota harjoitetaan toistuvasti hengityksen tahtiin, niin että asanat tulevat tutuiksi. Sarjat sisältävät eteen- ja taaksetaivutuksia sekä kiertoja. Flow jooga kehittää voimaa liikkuvuutta ja tasapainoa sekä tukee ryhtiä.

FreestyleSpin 45

FreestyleSpin on tunti jossa vain mielikuvitus on rajana. Tunnilla poljetaan musiikin tahtiin mutta ei turhaan seurata wattilukuja tai kierrosnopeuksia. Liikutaan suurin osa tunnista vauhtikestävyysalueella ja välillä kolkutellaan maksimikestävyyden rajoja. Sopii myös aloittelijoille.

Kuntonyrkkeily

Aloitamme tunnin alkulämmittelyllä virittämällä kehon tulevaa harjoitusta varten. Alkulämmittelyn yhteydessä teemme jo lyöntiyhdistelmiä käsillä varjonyrkkeillen ja saamme näin kehon energian liikkeelle. Varsinainen harjoitus suoritetaan parin kanssa. OMAT HANSKAT PAKOLLISET!

MOB 30

Rauhallinen kehoa huoltava tunti, jossa käytetään tennispalloja. Pallojen avulla mobilisoidaan lihaskalvoja ja kehon kireyksiä hieronnan tavoin.

Move 45

Tunnilla tehdään helppoja tanssi- ja aerobicsarjoja. Ei vaikeita koreografioita, joten tunti sopii kaikille. Tunnin tarkoitus on saada hiki pintaan ja hymy huulille!

My-Ride 60

Elämyksellinen sisäpyöräilytunti upeissa maisemissa, musiikin ja ohjaajan kanssa. Iso tv-ruutumme vie ajantajun, eikä tällä huikealla tunnilla säästy hikipisaroilta kukaan. Kesto 60min

Pilates 60

Kehonhallintatekniikka, joka vahvistaa tehokkaasti syviä vatsalihaksia, parantaa ryhtiä ja selän hyvinvointia. Pilates-menetelmän avulla voit harjoittaa itsellesi tasapainoisen ja vahvan lihaksiston sekä parantaa nivelterveyttä ja lihasvenyvyyttä. Sopii kaikenikäisille ja -kuntoisille liikkujille.

Pumppi 60

Pumppi on tehokas lihaskuntotunti, jossa harjoitetaan koko kehon päälihasryhmät läpi. Välineinä käytetään levytankoa, käsipainoja ja step-lautaa. Tunti alkaa lämmittelyllä, missä käydään levytangon kanssa perusliikkeet läpi. Tunnilla edetään musiikkikappaleittain lihasryhmästä toiseen. Pumppi kehittää lihaskestävyyttä, haastamalla koko kehon lihasryhmät intensiiviseen treeniin pitkien toistojen kautta. Tunnin kesto 60 min.

RPV 45

Helppo mutta tehokas lihaskunto-tunti jossa keskitytään ongelma-alueisiin kuten reisiin, pakaroihin ja vatsaan. Ei vaikeita askelsarjoja eikä hyppyjä. Tunnin kesto 45min sisältää alkulämmittelyn sekä loppuvenyttelyn.

Sali-Circuit 60

Sali-Circuit on kiertoharjoittelua kuntosalilaitteita käyttäen.

Stretching Flow 45

Kuvaus tulossa!

Syke S.W.E.A.T 45

Step - Workout - Energy - Active - Training. Hikinen ja keskiraskas tunti jossa yhdistyy H.I.I.T:in ja Syke Step:in ominaisuuksia. Välineinä käytetään muun muassa steppilautaa ja käsipainoja.

Yinjooga 60

Jokaiselle sopiva, kiireetön ja palauttava yin jooga - harjoitus tarjoaa mahdollisuuden pysähtymiselle ja koko kehon hyvinpitelylle. Harjoitus etenee alun lempeiden ja niveliä voitelevien liikkeiden kautta kehon luonnollisia liikeratoja palauttaviin ja kehoa avaviin sekä rentouttaviin asentoihin. Harjoitus päättyy loppurentoutukseen.


Ryhmäliikunnan toimintaohjeet

Tutustu tästä ryhmäliikunnan toimintaohjeisiin.

Lue lisää

Kokemuksia

Tutustu Sipoon Sykkeen asiakkaiden kokemuksiin.

Lue lisää