Ryhmäliikunnan tuntikuvaukset | Sipoon Syke

Ryhmäliikunnan tuntikuvaukset

Sipoon Sykkeeltä löydät monipuolisen valikoiman erilaisia ryhmäliikuntatunteja. Tutustu tuntivalikoimaan tarkemmin ja löydä itsellesi sopivimmat tunnit.

Ryhmäliikuntakalenteri ja aikataulu päivitetään noin kolme kertaa vuodessa. Alla löydät listauksen tunneista ja niiden kuvaukset. Huomaathan kuitenkin että kaikkia tunteja ei välttämättä ole aikataulussa säännöllisesti.
​​​​​​​Ryhmäliikuntakalenteri suunnitellaan paljon asiakkaiden toiveita ajatellen mutta erityisesti sen toimivuutta laajemmin. Pyrimme siihen että sinulla on mahdollisuus valita joka päivä joko lihaskuntotunti, kehonhuoltotunti tai liikkuva/erikoistunti.


TUNTIKUVAUKSET

Flow Jooga

​​​​​​​Flow jooga on virtaavin liikkein tapahtuvaa työskentelyä asanoiden eli jooga-asentojen parissa.

Read more

Combat

Ryhmäliikuntatunti joka koostuu erilaisista itsepuolustuslajien lyönti- ja potkusarjoista.

Read more

Body

Koko kehon lihaskuntotunti. Sopii myös aloittelijoille.

Read more

Crosstraining

Toiminnallisen harjoittelun ja voimaharjoittelun sekoitus.

Read more

Sali-Circuit

Kiertoharjoittelua ohjatusti kuntosalilla. Alkulämmittely cardiolaitteilla ennen tunnin alkua.

Read more

Dance

Tanssillinen ryhmäliikuntatunti jossa hiukan haastavampiakin koreografioita.

Read more

Pumppi

Lihaskuntotunti, jossa harjoitetaan kaikki kehon päälihasryhmät käyttäen levytankoa.

Read more

Yin Jooga

Kehoa ja mieltä huoltava tunti joka sopii kaikille.

Read more

Spinning

Ohjattu sisäpyöräilytunti joista valittavana kaksi eri tyyppistä tuntia.

Read more

DanceMix

Vauhdikas ja helppo tanssitunti eikä vaadi tanssitaustaa.

Read more

Pilates

Kehonhuoltotunti, joka kehittää syviä tukilihaksia ja lisää liikkuvuutta.

Read more

Power Body

Rennosti fiilistellen alkulämmittelyssä jossa soi vanhoja tuttuja hittibiisejä. Tunti jossa treenataan koko kehoa.

Read more

FasciaMethod

Suomalaisten fysiotrapeuttien kehittämä kehonhuoltomenetelmä joka soveltuu kaikille, oli sitten tavoitteena kipujen, särkyjen ja jäykkyyden vähentäminen.

Read more

Kuntonyrkkeily

Erinomainen tunti vastapainoksi heille jotka työskentelevät näyttöpäätteiden ääressä.

Read more

CoreFlow / CoreFascia

Tunnin tavoitteena on keskivartalon vahvistamisen lisäksi parantaa ryhtiä, kehittää tasapainoa ja kehonhallintaa.

Read more

RPV

Täsmätreeniä reisille, pakaroille ja vatsalihaksiin eli RPV.

Read more

UpperBody

Ylävartalonlihakset tehokkaasti kuntoon lisäpainoja hyödyntäen.

Read more

Syke-Fysio

Tehdään lihaksia vahvistavia toiminnallisia liikkeitä, liikkuvuus-harjoituksia sekä harjoitellaan kehonhallintaa.

Read more


Ohjeita ryhmäliikuntaan ilmoittautumiseen

Mikäli olet ensimmäistä kertaa ilmoittautumassa Sipoon Sykkeen ryhmäliikuntatunneille luethan ensin ohjeet alta.

Read more


Asiakastarinat ja kokemukset

Tutustu Sipoon Sykkeen asiakkaiden kokemuksiin.

Read more